من و ببخش

مدونة الشاعرجاسم ثعلبی (الحسّانی) فی اللغه العربیه و الفارسیه

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

قول دادم بیام در جشن و ســرور

خرقه می مالم به اشکِ قهر تــو

ای غزال تیز رو من و ببخــــش

عذر خواهی می کنم از شهر تــو

***

گفته بودم پا پیاده در مســـیر

گر چه ماشینی نباشد می روم

آسمون بازم بشه  آتشفشـــان

روی ذوبِ پر گدازه مـی دوم

***

گفته بودم جشن تو راس الامور

قول دادم فرصت دیدن رواست

لیک با اون خود فریبی های تو

نمیام پیشت اگر بر تن دواست

***

یافتم زنجیر درد فتنــــــــه ها

ضربه ای زد بر دلم کبود شــده

با صدای غرشِ آژیر غـــــــم

رنگِ عشقم تو دلت نابود شـده

***

بارها تو رو با چــــــرخِ روزگار

با ظرافت آزمایش کـــــرده ام

فک کنم جایِ دیگه دل داده ای

در طنینِ این نمایش خـونده ام

***

تو یه خورشید پر نور و بی رقیب

من یه ماهم به تو هم وابستـه ام

اگر نورِ عشقِ تو مسـت و فریب

در درخششم شبا شکستـــه ام

***

می دونم اگر نیام تــــــــو زنده ای

مردنت روزی که جان دادم دگـــر

ظاهرت جانا که خیلی بـــــی خیال

باطنت که چشم و دل دوختی به در

***

نمیام به شهر تو بازم میگـــــم

درک کن این مشکلِ سنگینِ من

چقد گل تو باغچمون شکوفه زد

شاهدش فرشته ی غمگین مـن

***

با تو هستم تا ابد مهرت بــــه دل

عاشقم از دور می بوســــم لبــات

حسِ عشق و عاشقی داری گلـــم

بی خبر بپرس از اون اشکِ چشات

***

جاسم ثعلبی (حسّانی)

06/06/1391

 





:: برچسب‌ها:
من و ببخش ,
:: بازدید از این مطلب : 1608
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : جاسم ثعلبی (حسانی )
ت : یک شنبه 5 شهريور 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی